luni, 1 iunie 2009

Sa-ti frang o aripa ...

Sa iti frang o aripa…s-o sting in lacrimi de cenusa.
Nu o sa mai poti sa zbori ..
Ti-am scuipat lacrimile
Ti le-am scuipat prea dens si poate ca deja mi se face greata .
M-ai scuipat in minciuna.
Sunt la capat de drum si nu te mai recunosc,crezi ca pot fi altcineva ?
Te vomit pe toate trotoarele,te izbesc de porti reci de sticla si crezi acum ca pot fi altcineva ???Oricum…
Nu o sa intelegi niciodata cum e sa iubesti cu adevarat
Dar ce e iubirea ?????O stare pe care o simti ?
Nu…
Pare prea complicat si totusi………..
Poate ca nu voi reusi niciodata s-o inteleg.
Sa iubetesi . ?
Iubesti doar faptul ca esti singur….Crezi ca esti emo ???
Dar de fapt nu esti , esti doar o imitatie…
O imitatie jegoasa.
Plina de prostie si amagire
De ce ..tot tu m-ai aruncat in negru ?
Vi si iesi pe poarta pe care tot eu trebuia s-o deschid .
De ce imi faci asta ?
De ce …tot tu m-ai aruncat in negru ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu